• English
  • Русский
  • Кыргызча
Для слабовидящих

Маалымат борбору

 

Урматтуу кардарлар,

«Азия банкы» ЖАК (мындан ары - Банк) ишеним көрсөткөнү жана кайтарым байланыш алуу мүмкүнчүлүгү үчүн ыраазычылык билдирет.  Банктын ар бир кардары оозеки же жазуу жүзүндө Банктын жана анын кызматкерлеринин иши жөнүндө пикир калтырып кете алышат.

Кайтарым байланыш каналдары

Керектөөчү Банкка бир катар кайтарым байланыш каналдары аркылуу кайрыла алат:

  • Кадимки почта аркылуу жөнөтүүчүнүн дарегин жана анын байланыш дайындарын көрсөтүү менен төмөнкү дарек боюнча жөнөтүлгөн кат: Бишкек ш., Айтматов проспектиси, 303, «Азия банкы»;
  • Кайтарым байланыш» бөлүмүндөгү банктын сайты аркылуу төмөнкү шилтеме боюнча толтурулган кат: https://www.bankasia.kg/ru/feedback;
  • Төмөнкү дарек боюнча электрондук почтага жөнөтүлгөн кат: bankasia@bankasia.kg;
  • Төмөнкү телефон аркылуу Call-борборуна кайрылуу жолу менен: (0312) 91-07-07/ 0559 96 77 07/0706 96 77 07/0777 96 77 07;
  • WhatsApp: 0559 96 77 07;
  • Онлайн-чат Chat2Desk;
  • Дооматтар жана сунуштар китебинде таризделген кайрылуу;
  • Банктын Башкы бөлүмүнүн жетекчисине же филиалдын директоруна жеке кабыл алуу жөнүндө өтүнүчү менен кайрылуу. Кабыл алуу - сайтында жана/же маалыматтык тактада жайгаштырылган бекитилген графикке ылайык Банктын жумуш убактысында жүзөгө ашырылат.

 

Тейлөө сапатын жогорулатуу үчүн Банк ар бир түшкөн кайрылууну «Азия банкы» ЖАК керектөөчүлөрүнүн кайрылууларын кароо тартиби жөнүндө жобого ылайык дыкаттык менен карайт.

 

 


-->
Главная
X
X

Вы можете позвонить нам, выбрав желаемого оператора связи.

X
Пожалуйста, укажите ваши контактные данные для обратной связи. Мы обязательно ответим на ваше обращение.

Подать жалобу
Получить консультацию